1403/5/9

کد خبر: 137052

1402-09-29 11:07:49

در جلسه تخصصی مسئولین فدراسیون مطرح شد؛

اسبقیان: هیچ وقفه ای در خصوص برگزاری اردو های تیم های ملی نداشته ایم / شروع اردوهای تیم های ملی جانبازان و توان یابان از دی ماه

جلسه تخصصی بررسی اردوهای آمادگی تیم های ملی جانبازان و توان یابان به منظور حضور در پارالمپیک پاریس صبح امروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان؛ نشست تخصصی بررسی وضعیت تیم های ملی برای حضور در پارالمپیک پاریس و آغاز اردوهای آمادگی صبح امروز چهارشنبه بیست و نهم آذر ماه با حضور اسبقیان رئیس، حسین پور و نصیری نواب رئیس، دستیار مشاور رئیس در امور اجرایی، گیلانی نژاد مدیر ورزشی، محمدزاده کارشناس خبره و نماینده فنی برگزار شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون در این جلسه بیان کرد: هیچ وقفه ای در خصوص برگزاری اردو های تیم های ملی نداشته ایم. ملی پوشان ما به خاطر حضور در اردوهای طولانی و نیز بازی های پاراآسیایی هانگژو نیاز به استراحت فعال داشتند تا به لحاظ جسمی و روحی ریکاوری شوند و این مسیر طبیعی و تخصصی است که هر ورزشکار پس از حضور در یک رویداد بزرگ نیاز به مدتی استراحت دارد. اکنون با هماهنگی های صورت گرفته با کمیته ملی پارالمپیک و پس از برگزاری جلسات با مسئولین انجمن های ورزشی برنامه ریزی های لازم برای آغاز اردوهای تیم های ملی انجام شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون در تمام واحدهای خود از آمادگی لازم برای برگزاری اردوهای تیم های ملی برخوردار است. مسیر تخصصی و فنی را برای آماده سازی ملی پوشان طی کردیم و تمام تلاشمان بر این است که در پارالمپیک پاریس نیز نتایج درخشانی را بدست آوریم.

رئیس فدراسیون گفت: خوشبختانه حضور در بازی های پاراآسیایی هانگژو فرصتی بود تا ملی پوشان ما آماده باشند و زمان مناسب برای رسیدن به اوج آمادگی تا پارالمپیک پاریس را داریم. در شرایط شیوع کرونا توانستیم با برگزاری اردوهای تیم های ملی نتیجه خیلی خوبی را بدست آوریم و به طور حتم در پاریس هم این موفقیت ها تکرار خواهد شد.

در پایان این جلسه زمان برگزاری اردوهای تیم های ملی اعلام شد که به شرح زیر است:

اردوی تیم ملی وزنه برداری از یکم دی ماه، تیم ملی شنا و تیم ملی دو ومیدانی از نیمه اول دی ماه، تیم ملی والیبال نشسته مردان و تیم ملی تیراندازی از نیمه دوم دی ماه آغاز می شوند.

عکاس: رضا جوشقانی

ورزش_جانبازان_و_توان یابان

دسته بندی: سایر اخبار

طراحی سایت در اهواز
ارتباط با ما
تهران، خیابان بهار شمالی، خیابان شهید ورکش، پلاک یک
کدپستی: ۱۵۷۳۸۱۶۱۱۱
ما را دنبال کنید
منو | Menu